Časté dotazy k nákupu

Jak mám postupovat při nákupu?

Vyberte si zboží, které se Vám líbí, přečtěte si podrobnější informace o produktu, podívejte se na fotografie, abyste měli lepší představu. Pokud existuje více variant, prohlédněte si je, třeba se Vám zalíbí jiná varianta. Podívejte se také na související produkty, které se Vám mohou hodit, případně vyměňte zboží za podobný produkt.

Až nakoupíte vše, co potřebujete, zkontrolujte si ještě jednou nákup v košíku. 

Zvolte si druh dopravy.

Zvolte si druh platby.

Vyplňte údaje pro doručení, kam Vám bude zboží zasláno a na koho bude vystavena faktura. Nezapomeňte také na správný email, na který Vám budou chodit informace o stavu objednávky. V případě, že se zaregistrujete, budete moci sledovat objednávku sami.

Zkontrolujte ještě jednou všechny informace a objednávku potvrďte.

Pokud jste po odeslání objednávky na něco zapomněli a chcete něco upravit (přidat zboží, opravit údaje k doručení atd.), napište nám na info@move-wood.cz nebo zavolejte na 776 592 256.

 

Co mám dělat, když nejde odeslat objednávku?

Prosím, zavolejte nám na telefon 776 592 256, pomůžeme Vám, nebo objednávku vytvoříme manuálně.

 

Jak zjistím stav objednávky? 

Změny ve stavy objednávky Vám vždy přijdou na Váš email. Pokud se Vám bude zdát, že jste delší dobu nedostali žádný email, zavolejte nám na tel 776 592 256. V případě, že jste se registrovali, uvidíte aktuální stav objednávky po přihlášení.

 

Mohu zrušit objednávku?

Ano, objednávku můžete zrušit do doby, než Vám bude odeslána, tj. do doby, než obdržíte informaci o tom, že zboží bylo odesláno. Zrušení, prosím, proveďte přes email – info@move-wood.cz nebo telefonicky na číslo 776 592 256, nebo pošlete zprávu na stejné číslo.

 

Kdy dostanu zboží, jaká je dodací lhůta?

Víme, že zboží jste si objednali proto, abyste ho rychle dostali. Budeme se snažit doručit zboží co nejdříve. Záleží také na druhu dopravy. Pokud je zboží na skladě, může být k vyzvednutí připraveno už ten samý den, v případě dopravy Českou poštou a GLS dostanete zboží 1-2 pracovní dny, nebo do Zásilkovny cca 3 pracovních dnů. O průběhu dodání, včetně data doručení budete průběžně informováni.

 

Kolik stojí doprava?

  • Doprava je zdarma pro objednávky do Balíkovny a Zásilkovny a pro rozvoz po Praze. Osobní odběr je samozřejmě také zdarma. 
  • Doprava je zdarma pro objednávky nad 2000Kč jakýmkoliv způsobem dopravy.
  • V ostatních případech (tj. pro zboží do 2000Kč bez výše uvedených způsobů dopravy) je dopravné: 
  • Balík do ruky: 109Kč
  • Balík na poštu: 109Kč
  • PPL: 109Kč

 

Jakým způsobem můžu zaplatit za zboží?

Můžete zaplatit bankovním převodem přes QR code nebo zadáním čísla účtu a variabílním symbolem, hotově při převzetí v případě vyzvednutí ve skladu, nebo dobírkou u přepravy Českou poštou, Zásilkovnou nebo PPL.

 

 

Kolik stojí platba?

Všechny platby jsou zdarma, včetně dobírky.

 

Jaké je číslo účtu pro úhradu převodem?

Číslo účtu je 1069114035/3030. Účet je vedený u Air Bank a.s.

 

Mohu zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení, bez udání důvodu. Předem děkujeme těm, kteří důvod pro vrácení uvedou. Díky tomu budeme vědět, co dělat, aby se tato situace znovu neopakovala.

 

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Vyplňte, prosím, formulář přiložený k zásilce, případně si jej můžete stáhnout - Formulář pro odstoupení od smlouvy. Formulář můžete poslat spolu se zbožím nebo poslat emailem na info@move-wood.cz. Zboží nesmí být používáno, ano poškozeno, a musí být vráceno s originálním obalem, pokud v něm bylo zabaleno. Zabalené zboží  pak, prosím, pošlete na adresu: move-wood.cz, Bacháčkova 22, 10800 Praha 10 nebo na pobočku Zásilkovny - move-wood.cz, Pohádkové hračky, Počernická 91/632, 10800 Praha 10 - Malešice.

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

Vyplňte, prosím, tento formulář - Formulář pro reklamaci. Formulář můžete poslat podepsaný spolu se zbožím nebo poslat emailem na info@move-wood.cz. Pokud nám pošlete fotografii poškozeného zboží (s viditelným poškozením) a formulář emailem, začneme reklamaci řešit dříve, než nám dorazí samotné zboží. Zabalené zboží pak, prosím, pošlete na adresu: move-wood.cz, Bacháčkova 22, 10800 Praha 10 nebo na pobočku Zásilkovny - move-wood.cz, Pohádkové hračky, Počernická 91/632, 10800 Praha 10 - Malešice.

 

Jak je to s dodáním zboží, které není na skladě?

Zboží, které není na skladě jsme již objednali a čekáme na jeho výrobu nebo doručení. Vedle informace, že zboží na skladě není, byste měli v eshopu u detailu zboží vidět, za jak dlouho přibližně naskladnění očekáváme (zpravidla cca 2 týdny). Pokud takovou informaci nemůžete najít, zavolejte nám, prosím, na tel 776 592 256, nebo napište zprávu na stejné číslo, nebo na email info@move-wood.cz.

 

Co mám dělat, když u zboží nenajdu informace, které potřebuji?

Napište nám email info@move-wood.cz, zprávu na telefon 776 592 256 nebo nám zavolejte.